WYBIERZ TWOJE
IDEALNE ZAJĘCIA

Wybór odpowiednich zajęć to nie lada wyzwanie. Przeczytaj poniższe opisy i na ich podstawie podejmij właściwą decyzję.

CO OFERUJEMY

ZAJĘCIA FITNESS

Najlepsi trenerzy w Twoim mieście czekają właśnie na Ciebie


TBC (Total Body Conditioning)

to trening ogólnorozwojowy, wzmacniający wszystkie partie mięśniowe, urozmaicony w ćwiczenia aerobowe. Taki rodzaj wysiłku wymaga dużego wysiłku energetycznego, co przekłada się na szybkie efekty w postaci spalania tkanki tłuszczowej – nawet do 600 kcal w ciągu godziny. Aktywności towarzyszy energetyczna muzyka. Trening zaczynamy rozgrzewką, następnie przechodzimy do części głównej, a kończymy serią ćwiczeń rozciągających. TBC to trening, który może wykonać każdy, bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Stanowi świetną bazę pod bardziej intensywne formy wysiłku.


Booty Killer

to pierwsze i jedyne w Polsce i Europie programy treningowe oparte na specjalistycznych opaskach kinetycznych stworzone głównie z myślą o kobietach. Są to programy spalająco -wzmacniające o różnym stopniu zaawansowania. Dzięki programom treningowym Booty Killer osiągniesz wymarzone kobiece kształty. Przede wszystkim pracować będziesz nad ujędrnieniem i uniesieniem pośladków oraz wzmocnisz mięśnie dolnych partii ciała. Spalisz zbędne kalorie i zgubisz nadprogramowe kilogramy. Ćwiczenia mają dużą intensywność, wzmacniają górne i dolne partie ciała, a przede wszystkim zwiększają wytrzymałość organizmu. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie ciała i osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów. Przygotujesz ciało do wzmożonego wysiłku fizycznego.


Body Shape

Zajęcia Body Shape, to kompleksowy trening wzmacniający. Wzmacniamy i modelujemy całe ciało, tj. ramiona, klatkę piersiową, grzbiet, uda, pośladki i brzuch. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek i wydolność fizyczną. Podczas zajęć wplatane są elementy stretchingu mające na celu poprawienie ogólnej gibkości. Oprócz wizualnych zmian w wyglądzie sylwetki, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii.


ABT/BPU (brzuch, uda, pośladki)

to dobry wybór dla osób rozpoczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Wykonywane ćwiczenia są statyczne i nie wymagają wielkiego wysiłku. Wzmacniają mięśnie i kondycje, dlatego są świetną bazą pod bardziej zaawansowane formy treningu. Jak nazwa wskazuje, trening skupia się na trzech partiach ciała – brzuchu, udach i pośladkach. Nie dość, że poprawia ich wygląd, to wpływa również bardzo korzystnie na zdrowie kręgosłupa, poprzez wzmacnianie jego głównych mięśni stabilizujących. Zajęcia zaczynają się rozgrzewką, a kończą wyciszeniem poprzez stretching.


Interwał

to trening bazujący na zmiennej intensywności ćwiczeń. Krótkie intensywne serie przeplatają się z dłuższymi okresami umiarkowanego wysiłku. Takie działanie sprawia, że oprócz utraconych kalorii na treningu, metabolizm pozostaje przyspieszony na kilkanaście kolejnych godzin, co sprawia, że tracisz tłuszcz nawet wtedy kiedy śpisz. Ponadto, jest to najbardziej wymagający trening pod względem kondycyjnym, który przynosi na tym polu najszybsze i najbardziej imponujące rezultaty. Trening interwałowy nie jest wskazany dla osób na diecie ubogiej w kalorie oraz dla osób z problemami z układem krążenia.


ABS

zajęcia ABS są treningiem, kierowanym do osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego. Z pewnością zainteresują zarówno chcących zgubić nadmiar kilogramów, jak i dążących do wymodelowania sylwetki. W trakcie ćwiczeń angażowane są wszystkie partie brzucha: dolne, górne, mięśnie proste oraz skośne. Regularny trening pozwoli Ci uzyskać znakomite efekty. Twoje mięśnie wzmocnią się, a skóra ujędrni.


Perfect Body

to dobra metoda na zgrabną sylwetkę, wyrzeźbienie newralgicznych partii ciała: brzucha, ud, pośladków i ramion. Oprócz wizualnych zmian w sylwetce, ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii. Efektem regularnych treningów jest wysmuklenie sylwetki oraz poprawa jędrności skóry. Stosuje się tu ćwiczenia o charakterze dynamicznym, wpływającym na „spalenie oponki”, oraz statycznym, z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, pozwalającym maksymalnie zaangażować do pracy trenowaną grupę.


PIERWSZY RAZ?

Przyjdź i sprawdź nas.